Wie ben je? En waarin onderscheid je je van anderen? Tijdens een workshop vinden we het antwoord samen met je kernmedewerkers. Het resultaat is een gedocumenteerde visuele en verbale identiteit die je organisatie een eigen gezicht en verhaal geeft op je website, je social media, tijdens presentaties.
Wat wil je bereiken? Wie is je doelgroep? Hoe bereiken we die het beste en wanneer? We leggen jouw ervaring en – soms onverwachte – inzichten uit content strategy tools bij elkaar en distilleren daaruit een duidelijk en transparant contentplan: toegankelijk, met ideeën voor nieuwe content én aanpasbaar.
Een goed verhaal, goed verteld bovendien, zet aan tot actie. Wij diepen authentieke verhalen in je organisatie op, ontwaren – soms onvermoede – vertellers en laten iedereen trots uitpakken met een beklijvende video, een grappige animatie, of een verdiepende blog. Interactie gegarandeerd.
Een brand die klopt, een website die waauwt, een social post met stopkracht, een video die ontroert, een magazine dat verdiept,…
De eerste stap is praten. Wat doe je, waar hecht je belang aan, waarom zouden mensen bij jou aankloppen en niet bij een concurrent, … Waarmee kunnen we helpen?
Onderweg meten we en sturen we bij, steeds in overleg. Dat spreekt.
Proces
We buigen ons over jouw case, leggen alle parameters samen, graven, spitten, delven en brengen een complex geheel aan informatie en data samen in een plan. Gestructureerd en bruikbaar.
We spreken af wie wat doet en tegen wanneer. We gaan aan de slag met de afgesproken elementen uit onze gevarieerde en geavanceerde content toolbox. Met de grootste zorg.
We maken graag tijd om samen jouw content onder de loep te nemen of – wie weet – er een nieuwe weg mee in te slaan.