The Nutshell is niet zomaar een naam. Het omvat wie we zijn en wat we doen. De noot is de kern, de essentie: de verhalen die vertellen wie jij bent. The Nutshell legt ze bloot, maar draagt er als notendop tegelijk ook zorg voor, en brengt ze bij de juiste bestemmelingen. De dop heeft twee helften: allebei sterk, maar ook verrassend complementair. Net als wij twee van The Nutshell.
‘Logic will bring you from A to B, imagination will bring you everywhere.’
No nonsense, empathie, resultaatgericht, oog voor detail, vakkennis, heerlijke copy.
KBC, TUI, Lukoil, MeesPierson, Rexel, BNP Paribas Fortis, Sunjets, Suzuki, Vlerick Alumni, Zelfbouwmarkt, Omron, Hippo Revue, …
‘Put your heart, mind and soul into even your smallest acts.’
Meedenken, verder denken, vastbijten, meeleven, fijn samenwerken, verrassen, … en nog een keer.
Vlerick Business School, Lapperre Hearing Systems, BNP Paribas Fortis, Vlaamse Gemeenschap, Toerisme Vlaanderen, Wit-Gele Kruis, Kunstmaan, Belgian Wood Forum, Mediahuis, Passe-Partout, …
Wij geloven in slimme allianties. Met gelijkgezinden die dezelfde liefde en passie voor hun vak voelen.
We kijken vooruit. Maar hey, soms kan het geen kwaad om even terug te blikken. Enkele mijlpalen op ons pad naar The Nutshell.
Sabine maakt haar eerste magazine – e-mail of internet bestaan nog niet.
Webpublishing vergt een andere mindset: schrijven volgens omgekeerde piramide en ruim plaats maken voor beeld.
Sarah en Sabine worden collega’s. Er is meteen een klik.
Sarah duikt in de wereld van video. Het blijkt een krachtig medium, als het goed voorbereid is: scenario, locatie, montage, editing en publiceren op Youtube.
Mobiele toestellen willen apps. Content op een klein scherm heeft zijn eigen wetmatigheden.
Sociale media krijgen een vaste stek in elk gebeiteld communicatieplan.
Laten we samen jouw content onder de loep nemen of – wie weet – er een nieuwe weg mee inslaan.