The Nutshell is niet zomaar een naam. Het omvat wie we zijn en wat we doen. De noot is de kern, de essentie: de verhalen die vertellen wie jij bent. The Nutshell legt ze bloot, maar draagt er als notendop tegelijk ook zorg voor, en brengt ze bij de juiste bestemmelingen. De dop heeft twee helften: allebei sterk, maar ook verrassend complementair. Net als wij twee van The Nutshell.
‘Logic will bring you from A to B, imagination will bring you everywhere.’
No nonsense, empathie, resultaatgericht, oog voor detail, vakkennis, heerlijke copy.
KBC, TUI, Lukoil, MeesPierson, Rexel, BNP Paribas Fortis, Sunjets, Suzuki, Vlerick Alumni, Zelfbouwmarkt, Omron, Hippo Revue, …
‘Put your heart, mind and soul into even your smallest acts.’
Meedenken, verder denken, vastbijten, meeleven, fijn samenwerken, verrassen, … en nog een keer.
Vlerick Business School, Lapperre Hearing Systems, BNP Paribas Fortis, Vlaamse Gemeenschap, Toerisme Vlaanderen, Wit-Gele Kruis, Kunstmaan, Belgian Wood Forum, Mediahuis, Passe-Partout, …
Wij geloven in slimme allianties. Met gelijkgezinden die dezelfde liefde en passie voor hun vak voelen.
We kijken vooruit. Maar hey, soms kan het geen kwaad om even terug te blikken. Enkele mijlpalen op ons pad naar The Nutshell.
Nu
MRT
2022
Op 8 maart wordt ‘Dream Dare Do’ gelanceerd, een boek dat we schreven i.s.m. Conny Vandendriessche.
OKT
2020
Videoreportages op locatie zitten er niet in wegens de pandemie, dus werken we met lokale crews, o.m. in Shangai, Thüringen en San Francisco. Leve online comms!
NOV
2019
YESS! Met onze theevideo uit Taiwan zijn we genomineerd voor de prestigieuze CMA-awards. Samen met onze crew en opdrachtgeefster beleven we een onvergetelijke avond in Londen.
APR
2019
Na 3,5 jaar aan elkaars keukentafel te hebben gewerkt, is de tijd rijp voor een eigen kantoor. In het idyllische Baaigem vinden we de ultieme plek om klanten te ontvangen en onze creativiteit de vrije loop te laten.
OKT
2018
Eerste opdracht buiten Europa: een video met als adembenemend decor een theeplantage in Taiwan.
AUG
2016
Sarah en Sabine wagen samen de sprong en besluiten samen The Nutshell op te richten.
JUN
2012
Sociale media krijgen een vaste stek in elk gebeiteld communicatieplan.
DEC
2010
Mobiele toestellen willen apps. Content op een klein scherm heeft zijn eigen wetmatigheden
OKT
2008
Sarah duikt in de wereld van video. Het blijkt een krachtig medium, als het goed voorbereid is: scenario, locatie, montage, editing en publiceren op Youtube.
JUN
2004
Sarah en Sabine worden collega’s. Er is meteen een klik.
FEB
2000
Webpublishing vergt een andere mindset: schrijven volgens omgekeerde piramide en ruim plaats maken voor beeld.
APR
1994
Sabine maakt haar eerste magazine – e-mail of internet bestaan nog niet.
Laten we samen jouw content onder de loep nemen of – wie weet – er een nieuwe weg mee inslaan.