''

Copywriting Design Fotografie Magazine Storytelling Strategie

Vlerick Fundraising report 2017-2019

Giving back has many faces

Opdracht

Digitaal magazine fundraising report 2017-2019

Datum

Februari 2020

Wie zijn de donoren van Vlerick Business School? Aan wie geven ze precies en hoeveel? Dit digitale fundraising report toont de vele gedaanten die teruggeven aan je alma mater kan aannemen.

DRIJFVEER

Een student aan Vlerick laten studeren die dat anders financieel niet zou kunnen. Een student zijn eerste stappen in de ondernemerswereld laten zetten. De algemene werking van Vlerick steunen. De drijfveer van een donor kan zeer divers zijn.

VERHALEN

Naast feiten en cijfers bevat dit fundraising report verhalen in woord en beeld. Van bekende gezichten zoals alumnus Bart Verhaeghe, maar evengoed van de Keniaanse student John Maina, die weeskinderen in zijn thuisland beter onderwijs wil bieden.

GEPERSONALISEERD

Als ultieme ‘dankjewel’ krijgt elke donor een exemplaar van het fundraising report met een gepersonaliseerde cover. De reacties zijn enthousiast, de verhalen inspireren, de fundraising van Vlerick staat op de kaart.

Met dit digitale fundraising report wisten we de ‘need to know’-info in een hedendaagse vorm te gieten. Maar het zijn de verhalen die mensen verbinden met elkaar. De gepersonaliseerde edities zijn de kers op de taart.

SIGRID SENGERS, HEAD OF ADVANCEMENT VLERICK BUSINESS SCHOOL

WAAUW je community

Ook jouw community kunnen we verbazen en een fijn gevoel van saamhorigheid geven.

Geen reacties

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.