Branding Copywriting Design Fotografie Social Storytelling Strategie Website
Dream Dare Do
Rolmodel voor onderneemsters
Opdracht
Personal branding
Opdrachtgever
Datum
Februari 2021-nu
SHARE
Conny Vandendriessche stond in 1995 aan de wieg van Accent Jobs, dat ondertussen uitgroeide tot House of HR, een van de grootste HR-spelers in Europa. Ze greep de verplichte stilstand tijdens de eerste lockdown aan om een personal brand te ontwikkelen.
POWERVROUW
Dankzij haar indrukwekkende parcours als rebelse, no-nonsense, self-made woman is Conny voor veel onderneemsters een rolmodel. De drie thema’s die als een rode draad doorheen haar carrière lopen zijn dan ook vrouwelijk ondernemerschap, diversiteit en female funding. Ondanks haar succes blijft de West-Vlaamse bijzonder toegankelijk, wat haar aantrekkingskracht verklaart.
DREAM DARE DO
Het pallet van Conny is zonnig geel, vrolijk oranje en koraalrood, met als tegengewicht zwart. Haar logo in het Ariata-lettertype combineert vrouwelijkheid en kracht. De accenten op de foto’s onderstrepen letterlijk het rebelse karakter, het buiten de lijntjes kleuren. Conny’s tone of voice is rechttoe-rechtaan, maar steeds constructief én met een knipoog – “Het leven is al serieus genoeg.”
WEBSITE, SOCIAL, BOEK
De personal brand wordt doorgetrokken naar alle touch points, online en offline: website, keynotes, social posts en – jawel – het boek ‘Dream Dare Do’ gebaseerd op de verhalen van 12 sterke vrouwen (en 1 man) wereldwijd. Meeschrijven aan dit boek was voor ons ‘de eerste keer’. Maar wat een heerlijke manier om het credo van onze opdrachtgeefster om te zetten in de praktijk!

The Nutshell had voor mijn investeringsfonds We Are Jane een hele sterke brand uitgewerkt en in de markt gezet. Toen ik werk wilde maken voor mijn personal brand heb ik dan ook geen seconde getwijfeld. En terecht!
BLIJF NIET DROMEN
Eigenlijk zouden we…? Zouden we niet beter…? Stop! Soms moet je werk maken van je droom en gewoon de stap zetten. Naar ons bijvoorbeeld.
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.