''

Branding Strategie

De jazzy kern van bluecrux

Ook supply chain kan swingen

Opdracht

Merk definiëren en uitrollen

Opdrachtgever

bluecrux

Datum

Februari-september 2017

SHARE

Na twee jaar te hebben gefocust op klanten werven en uitstekend bedienen – met enkele awards als gevolg -, wisten de consultants van bluecrux dat het hoog tijd was om in de spiegel te kijken. Wie zijn ze? Wat bindt hen? En waarom zouden klanten voor hen moeten kiezen?

KLEURRIJKE TRIBE

Eerste contact, januari 2017. Even krabben en je weet genoeg: what you get is NOT what you see. Onder de veilige schil vol hermetisch jargon en inwisselbare stockbeelden steekt een kleurrijke, intelligente en bijzonder gedreven tribe van 50 supply-chainspecialisten.

JAZZY BLUE CORE

Via workshops komen we samen tot vijf interne waarden (merkpersoonlijkheid) en vijf externe waarden (waardeproposities). Hun drang naar co-creatie met hun klanten en improvisatie om zichzelf via R&D scherp te houden, vormt hun jazzy blue core. Vandaar de keuze om in hun visuele identiteit te werken met blauw en zwart-witbeelden.

IEDEREEN SWINGT

Dankzij een uitgebreide brand bible zit iedereen op dezelfde golflengte. Een nieuwe website, gevoed met een tweewekelijkse blog en spitse personeelsadvertenties, maar ook eventcommunicatie, keynote presentaties, sales decks,… Alles ademt het swingende bluecrux uit.

Door The Nutshell verlegden we onze grenzen en zijn we anders naar onszelf gaan kijken. Samen hebben we ons merk van binnenuit naar een hoger niveau getild. Iedereen vindt het super: onze mensen, onze klanten en iedereen die ons volgt..

KOEN JASPERS, PARTNER BLUECRUX

WAT ZIT ONDER JOUW SCHIL?

Sta eerst stil bij wie je echt bent. En je waardepropositie komt vanzelf.

Geen reacties

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.