Onze eerste cases. #trots

Onze eerste cases. #trots

3 februari 2017

Wie zijn jullie klanten? Waar zijn jullie mee bezig? Hoe pakken jullie het aan? Leuk en logisch dat we die vragen regelmatig krijgen. Zoals iedere start-up waren we vooral bezig met ons bureau op de kaart te zetten en de zaak te doen draaien. Hoog tijd om na zes maanden de radiostilte te doorbreken.

De voorbije maanden waren boeiend en intens. We leerden enorm veel nieuwe mensen kennen en kregen tal van boeiende vraagstukken op onze plank. Wat we zelf het meest waarderen? De positieve energie die het ons geeft.

Piloot

Bij bluecrux bijvoorbeeld mochten we onze tanden zetten in de communicatie rond een event over change management. “We hebben er zoveel meer uit gehaald”, vond bluecrux. En bij GEA Belgium sprong iedereen enthousiast mee op de contentkar. “België is nu een piloot voor andere landen.” Fantastich. Vlerick Business School waardeert dan weer de manier waarop we snel en accuraat communiceren met de businesspartners. Ook dat is een opsteker natuurlijk.

Koffie

We zijn blij en trots dat onze aanpak beantwoordt aan de contentmarketingbehoeften van vandaag: je klanten als het ware uitnodigen voor een kop koffie, luisteren en kijken hoe je kan helpen. Met een helder en consistent verhaal. In deze digitale wereld weet je ook waar je elkaar het best ontmoet en wat hun lievelingskoffie is. Met melk, zonder suiker.

 

Wat mag het zijn voor jou? Caffè latte of lekker zwart?

Geen reacties

Reageer